سلام...   میگویند آمریکا قدرتمند است !!  یاد آوری کنم که اگر بنا به قدرت داشتن همراه با نفرت بود تاریخ ما توانایی ِ تسخیر تمام دنیا را داشت ولی شاهان ما از نژاد انگلیسی ها نبودند .  یاد اوری کنم قاره ای بکر را انگلیسی ها و اسپانیایی ها و پرتقالی ها پیدا کردند که درآن مردمانی برای خودشان زندگی میکردند که سفید پوستان چشم رنگی آنها را کشتند ، نسل آنها ها همراه با زنان و کودکان از بین بردند 



بنای قدرت اینها بر خونریزی و نسل کشی بی گناهان است .  من این قدرت را دوست ندارم . بعد از این بارها این کار را کردند ، با فلسطینی ها همین کارو کردند نسل کشی های عجیییب در صبرا و شتیلا و ... 

زیاده از این مدل کشتارها. بنای قدرت اینها بر خون مردم دنیاست ، والله پایدار نمیمونه .  

نفع آمریکایی ها در درگیری ها دنیاست ، فروش اسلحه ، نابودی کشورها و دلارهایی که بدون پشتوانه چاپ میشود و اقتصادهایی که بر مبنای دلار استوار شده و یکی یکی برشکست میشوند .  

همه بدونن عربستان به گفته دکتر رائفی پور دقیقا خود اسرائیله و حتی بدتر. 


اصلا شما ببینید کجای دنیا خونریزی و جنگ هست که آمریکا و انگلیس پشت مهاجم نیستند . آقا معادله ی بسیار ساده ایست . جنگ خودمان را ببینید چه بلایی بر سر جوانان این مملکت اومد با حمایت آمریکای کثیف. 

حرف زیاده ، حمله بی دلیل به کشور بی دفاع ویتنام و تجاوز و کشتار تاریخی، بمب اتم ژاپن ...   ببینید بنای این حکومت بر خونریزی و ظلمه .  


تا روزی که نفس داشته باشم مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائل ، مرگ بر انگلیس و عربستان میگویم . 


در مورد کشور خودمون تا سپاه کار فرهنگی کنه و فرهنگی ها مسافرکشی به جایی نمیریسیم ...