حالمان خوب است و زندگی بر وفق مراد . امروز اومدم کمی با شما حرف بزنم . اول بگم خدمتتون که زندگی مشترک متاهلی بد نیست، کسایی که شما رو از ازدواج میترسونن قطعا یه مشکلی تو زندگیشون دارند و اینجوری که من تو این نزدیک 2 سال زندگی مشترک فهمیدم اینه که یا گذشت ندارند یا به اندازه کافی به هم محبت نمیکنند.  زندگی رو سخت نگیرید بخدا سخت نمیگذره ...  

برید ادامه مطلب کلی با هم حرف بزنیم 


اول نه به خانواده ها اجازه بدید کوچکترین دخالتی تو زندگیتون بکنند نه خودتون کاری به زندگی مردم داشته باشید...

باید بگم که خانواده ها معمولا ادم های بدی نیستند ولی چون محبت بیش از حد به فرزندشون دارند نمیتونند منطقی تصمیم بگیرند. 

شاید این حرف رو کسی که بهتون نگه من دارم بدون سانسور عاطفی میگم  عامل اکثر دعواها خانواده ها هستند و از خانواده ها هم زن ها عامل 90 درصد اختلافات هستند . یعنی مادر شوهر، مادر  زن ، خواهر شوهر ، خواهر زن ، هم عروس و  ....  کار مرد سیاست است ! یعنی باید اینها  را از هم دور نگه دارید و نزارید تنش ایجاد بشه .


دوم خدا نگه داره بابامو روز اولی که اومدیم بیایم سر خونه زندگی مشترکمون گفت : برید خوش باشید ، چیزی هم تو کم و زیاد نیست . هیچی تو کم و زیاد نیست ...  یادش بخیر پارسال من سرباز بودم ،8-9 ساعت بیداری و خدمت سخت ناجا رو داشتم ... یه دو ساعت وقت پیدا میکردم بیام خونه تو سرمای سر زمستون با موتور میاومدم فرمانده ( زنم رو میگم) رو میبردم با هم یه دوری میزدیم ، یه فلافلی میخوردیم! بعضی  روزا که وضع مالی بهتر بود یه کباب میزدیم !! :D  چ قدر خوش میگذشت. باور نمیکنید من ساعت 4 صبح بیدار میشدم با موتور 20 دقیقه راه تو سرما میرسوندمش خونشون میرفتم سر خدمت سر چار راه تا 8شب و دوباره شب هم نگهبانی ولی خوووووووووش بود . 

امروز من ماشین دارم، با ماشین میریم بیرون مشکل مالی هم ندارم اصلا ( هیج وقت نداشتم چون قانع بودیم ) . ولی وقتی حرف میزنیم میگیم همون روزها خوش تر بود ، یعنی چند روز پیش گفتیم تا هوا سرده دوباره با موتور بریم بیرون که یادمون نره هیچی تو کم و زیاد مال نیست فقط باید خوش باشیم . به همسرتون محبت کنید، باقیش حل میشه .


سوم: زن شما به هیچ چیز به جز محبت نیاز ندارد !!! محبت دائمی و واقعی... اگر شما در گوش همسرتون چند بار بگید که دوسش دارید اون همیشه یادش میمونه و اگر هر روز در گوشش بار ها بگید عاشقش هستید اون بنده محبت شماست. البته زندگی مشترک به تعهد اخلاقی هم نیاز داره . چشمتون فقط دنبال زن خودتون باشه .


چهارم: اصلا به فکر پول نباشید . والله روزی شما تقسیم شده فقط باید صبح زود بیدار شید و یه الهی به امید تو بگید و از خونه بزنید بیرون . تو اون سگی که وسط بیابون میچرخه هم روزیش مقدر شده ... 


پنجم : قناعت کنید و ...


بقیش باشه بعدا ...