توافق شد ! من نمیدونم باید چی بگم . اصلا نمیدونم واقعا توافق بر سر چه بوده است .  هر چی میگویید درست ، توافق برای رونق اقتصاد ما  خوب است؟ من فقط چند تا سوال ساده دارم باید جوابشو بدونم یا این دنیا یا وقتی مردم از خود خدا بپرسم. سوالا رو تو ادامه مطلب مینویسم 



1: سوال اول اینه ! چرا باید قلب راکتور اراک دقیقا 21 دی ماه خارج بشه ! همه میدونن که 21 دی ماه سال 90 بود که یکی از بهترین جوانان نخبه این مملکت رو ترور کردن . حالا چراااااااا باید این توافق انچام بشه و این صهیونیست های نشانه پرست دقیقا 21 دی ماه بیان سیمااااااااان بریزن تو قلب راکتور اراک؟  باور کنید دلم میخواد بشینم زاااااار بزنم . 

2: چرا باید اسم این توافق برجام باشد ؟ چرا باید بالا تر از جام زهر امام خمینی باشد ؟ ای بابا ... یعنی جام زهر را به رهبری نوشانده اند و علنا هم میگویند ؟ یعنی من آدم عادی تو این مملکت میفهمم چی داره میشه اونا نمیفهمن؟
چرا باید - برنامه جامع اقدام مشترک - را انتخاب کنند؟ کی پشت این برنامه هاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برجام یعنی بالاتر از جام ... 

3: چرا ما باید دقیقا روزی که تحریم ها لغو میشه دوباره تحریم بشیم ؟؟؟ 

4: رهبری گفت فقط هسته ای!! الان ملوانان، نمر ، یمن و الان هم مووووووشکی؟  آقای ظریف فرار به سبک بنی صدرت را میبینم . 

5:  اگر بر اصل وحدت پایدار نبودیم الان چی میشد مملکت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

این است آخر از موضع قدرت پایین آمدن ... انرژی هسته ای ما را جمع کردند و بردند و قلب شهید احمدی روشن را در روز ترورش 4 سال بعد با سیمان پر کردند و از 24 ساعت بعد تحریم های موشکی آغاز شده است.  به دوستانی که فکر میکنند تحریم ها لغو شده پیشنهاد میکنم یه سر به سایت هایی که فقط از دولت تعریف نمیکنند بزنند و ببیند کدام تحریم تا الان به صورت واقعی لغو شده !!! 

تاریخ مینویسد ... این توافق شاید از ترکمنچای هم بد تر باشد . 

بخدددددددددددا دارن نسل کشی شیعه راه میاندازن به صورت وسیع و با مکری که مگر خود خدا دستشان را رو کند . رهبرهای شیعه تمام دنیا را میکشند ، زندانی میکنند و.... 

انگار رهبری را داریم + سید حسن نصرالله + آیت الله سیستانی + 300000 رزمنده آزاد و سپاه قدسی و حزب الله  /  چون پشتم به خدا قرصه میدونم اخرش باید پیروزی از آن ما باشد و نگران نیستم ولی ناراحتم. نننننننننناااااااااااااااااراااااااااااااحتم که همه چی رو داریم میدیم و هیچچچچچی میگیریم. 

یکی بیاد فقط به من بگه چرااااااااااااا قلب راکتور اراک رو 21 دی پر کردن ؟؟؟؟؟؟ مصطفی جان، خون تو پایمال نمیشود . قوووووووووووول میدهیم.


گاهی احساس میکنم اصلا توافق بر سر کنار زدن رهبری بوده است و هاشمی و ظریف و روحانی و... بوده اند ! ولی شیطان را لعنت میکنم و میگویم اینطور نیست .