تپش قلب گرفتم ... نمیدونم اصلا باید چیکار کنم ؟ دیری نگذشته بود که خبر و عکسی با این مضمون که عاشقان عمر ملعون یک بچه 4 ساله را با زنجیر بستند و پدر و مادرش را جلویش سر بریدند .  اما امروز یه ویدئو دیدم که حتا با خواندن تیترش هم دلم ریخت . وقتی بازش کردم 2-3 بار فقط صحنه اولش را میدیدم و هی میبستمش ...  




شاید ترکهای عثمانی یا ارتش چین جنایات به مراتب وحشتناک تری هم کرده باشند ولی اون موقع که هر کی یه گوشی یه خط اینترنت نداشت ! 

وای خدا اینا چی هستن ؟ اصلا دلیل این همه خریت چیه ؟  اصلا پیشنهاد میکنم این کلیپ رو نبینید ولی اگه دیدید منو نفرین نکنید : 


دانلود ویدئو 


در این ویدئو وهابی های حرومزاده ، نوادگان عمر بدعت گذار یه بچه 2 ساله شیعه رو تو استخر زنده زنده غرق میکنند . 


ببینید ازتون خواااااااااااااااهش میکنم اول دعا کنیم برای فرج ، التماس کنیم و بعدش عملمون رو درست کنیم که فرج جز با اصلاح امور فراهم نمیشه.


مغزم الان تو گیرپاژه ، اصلا نیمدونم باید چیکار کنم . نیمتونم درک کنم خدا چه برنامه ای برای زمین داره ، برا این حروم زاده ها ... 


دعا کنید ، نقرین کنید ، فحش بدید ، هر کاااااااااااااااار از دستتون میاد بکنید ... نمیدونم .