دوستان و هموطن های جوگیر من سلام  !!  ملت دائم الجو و عاشق کمپین های دروغین سلام !!!  اینستا باز های خودنما که از مرگ مردم هم برای شهرت خود سو استفاده میکنید سلام !!!  13 عدد ! سرباز ارتشی شهید شدند ، خدایشان بیامرزد ... آیا میدانستید ناجا 8000 سرباز شهیدددددددددددد دارد؟ 9000 سرباز جانباز دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟  پس شما کجا بودید که داغداری کنید ؟ 



در دوران خدمت پرونده من از بندرعباس به شیراز ارسال شده بود و به خاطر بی برنامگی پرونده من گم شده بود ! به همین خاطر من مجبور شدم به نیرو انسانی استان برم و خودم تو پرونده ها بگردم ... به من گفتن اون کمد رو باز کن و بگرد ! یه چیزی دیدم که دلم میخواست همون کف نیروانسانی بشینم گریه کنم ... 


یه کمد پر از پرونده سربازایی که روش نوشته بود به درجه شهادت نائل آمد ... 


ما سربازان نیروی انتظامی کمپین نمیخواهیم  ، حرکات نمادین نمیخواهیم .... دوست بلوچ من در خدمت توسط یک سارق 4 ضربه چاقو خورد و شش و ریه اش سوراخ شد و مدت ها با مرگ دست و پنچه نرم میکرد یا دوست عرب من بعد از انتقالی گرفتن ب خاطر تولد بچه اش در اهواز تیر به قوزک پایش خورد  .  شهدای سرباز ناجا در اتوبوس چپ نکرده اند !!! در درگیری ، در سخت ترین شرایط مرزی سر بریده شدند . 


این همه تبعیض !  حتی همون کادری های بدبخت ناجا به چ سختی با حداقل حقوق نه در محیط پادگانی مانند ارتش و در درگیری با جانی ها زندگی میکنند . 


من از مردم جوگیر مملکتم خواهش میکنم بس کنیییییییییییییییییییییید 


من به عنوان کسی که در 20 ماه سربازی ناجا خم به ابرو نیاورده است از مسولین میخوام دست بردارن از این همه تبعیض که سرباز سپاه تو خدمت سرخ و سفید و تپل بشه و سرباز ناجا گلوله بخوره !  


بگذار مردم بدانند سربازان ناجا در برخی موارد آب برای خوردن ندارند ، سر وعده های غذایی کم میاورند و سربازان سپاه هر وعده غذای چند نفر را دور میریزند ... 


گفتنی ها زیاد است ... 


دست تک تک سربازا ناجا رو میبوووسم ، خیلی زندگی سختی دارن 


جججججججججججججون مادرتون یه کاری کنید شرایط عادلانه شه ، نه سپاه و ارتش تو پادگان بخورن و بخوابن و سرباز ناجا آرزوی 4 ساعت خواب در 24 ساعت رو داشته باشه .