1 سال و اندی ست که مزدوج گردیده ایم ، در خدمت مقدس سربازی بودیم که آمدیم مرخصی و رفتیم خواستگاری و عقد کردیم ....  همش شد 10 روز!!!!  عقد کردیم نسبتا ساده  ( نمیگم درویشی مث بعضی ها ، اما خیلی بریز و بپاش نداشت) . واقعیت هایی تو این نوشته هست بدرد جوان هایی که قصد ازدواج دارند یا تازه ازدواج کرده اند میخوه. 


1: به جان عزیز ترینام از وقتی عقد کردم دست رو هرکاری میزارم میگیره ، خوب در میاد . البته به پیشنهاد همسرم دو تا کودک از کمیته زیر پوشش گرفتیم که احساس میکنم درصد زیادی از برکت زندگی ها از هموناست .

2: وقتی اومدم مرخصی 600000 تومان پول داشم ! با کمک زیر 4 میلیونی خانواده و یکی از دوستان عقد برگزار شد . تا یک سال بعدش هم حقوقم 175000 تومان حقوق سربازی بود که با همون حقوق چند تا خرید خوب داشتم  و محتاج کسی هم نبودیم . والله برکت داشت .

3: به محض که خدمت تموم شد کارم ( یه کار آزاد دستی مثل برق کشی) رو شروع کردم و خدا رو شکر اصلا بیکار نشدیم ، بدون کمک هیچ کس زندگی مون میگذره و تو 4 ماه خونه رهن کردیم و ....  


4: از بحث مالی بگذریم ، ازدواج با انسان صالح قطعا خوشبخی به همراه داره . اما خدا نکنه آدم بدی تو پستتون بخوره. وقتی وارد زندگی شدم بارها خدا رو شکر کردم اصلا نمیتونم تصور کنم یه ادم ناتو بیاد تو زندگی کسی/


شاید باور نکنید ولی حسرت زندگی ما تو دل خیلی ها مونده ( لا حول ولا قوه الا بلاه ال علی العظیم) ولی ما چی داریم؟؟؟  من یه موتور دارم !! یابو به قول خسرو شکیبایی و تقریبا هیچ میلیون تومان پول!!  تفریح ما اینه که فلافل بخریم و بریم پارک بخوریم ، یا همسر گرامی یه شامی با دست پخت خودش درست کنه بریم شاهزاده حسین بشینیم .  من با هیچ دوستی هیچ جا نمیرم تفریح من فقط با همسرمه . 


دخترایی که همسرتون با دوستاشون میرن بیرون ، حتما با شما بهشون خوش نمیگذره !!!!!!! اخلاقتون رو درست کنید ( بیشتر مواقع)


همین ماه رمضونی یه روز سحری درست کرد رفتیم شاداحسین ( شاهزاده حسین ) خیلی صفا داد . 

همسر من قانعه ، توقع بیجا از من نداره ولی منم چون خوبه براش کم نمیزارم. از خدا که روزی بده از من که براش خرج کنم.

ما سخت نمیگیریم به هم و خدا هم سخت نمیگیره . 

حرف شنوی!!  این جدا مهمه ، همسر من حرف منو گوش میکنه منم حرفشو گوش میکنم ... 

ما نمیزاریم مسائل بین خودمون رو خونواده ها بفهمن ، این مهمترین نکته زندگیه ... پارسال تو خدمت بودم آزمون علمی کارایی میدادم به جای همه کادری ها یکی از سوالا این بود علت بیشتر طلاق ها !! بعد گزینه ها اعتیاد بود ، مشکل جنسی بود ، بد اخلاقی بود و دخالت های خانواده ها . 

جواب این بود، دخالت های خانواده ها . درسته خونواده همه خوبن ولی به هیچ وجه اجازه ندید نزدیک ترین افراد به شما هم در مورد زندگی شما نظر بدن. 

از هیچ کس توقع کمک نداشته باشید ، خدا برای همه ما کفایت میکنه . 

هنر دوست داشتن رو یاد بگیریم !! 

زندگی سخت نیست به شرط اینکه سخت نگیریم .

ما خوشبختیم من از همسرم خیلی راضی ام خدا هم ازش راضی باشه . 

آرزوی خوشبختی برای همه زوج ها دارم ، اگه کسی سوالی داشت بگه من و همسرم هر دو در خدمتیم . 

یاعلی (ع)