قصه ی انفجار منطقه ، قصه نیست ولی اگر جدی هم باشه ترسناک نیست. دنیا تقریبا در همه ادوار در خون و آتش بوده و اگر بر کشتارهای افراطی نژاد پرست ها هم باشد کشتار نازی های آلمانی، کشتار عثمانی های ترک و... و امروز نوبت افراطی گری های داعشی هاست با حمایت مستقیم آمریکا .  البته این دفعه یه کم قصه فرق دارد ... 



قصه این روزهای منطقه از اونجایی فرق کرده است که هرجایی که شیعه ای نفس بکشد باید کشته شود!! چه در نیجریه باشد چه در عراق و چه در یمن . شاید در کل تاریخ هیچ وقت هجمه یه گروه علیه یک گروه دیگر اینقدر سنگین نبوده و به نظر من هیچ وقت در تاریخ بشریت اینقدر دنیا به دو جبه حق و باطل تقسیم نشده بوده . البته امروز جبهه های حق علیه باطل در فکر آدم هاست و به مرز کشور ها کاری نداره . مثلا همین الان خیلی از مسولین مملکت خودمون از داعشی ها هم بدترن . 


این روزهای منطقه از اونجایی فرق کرده است که یک طرف کل معادله ما هستیم و حزب الله و نیروهای مردمی عراق و سپاه قدس قاسم سلیمانی و یک طرف هم تحجر، خونخواری، غارت و استعمار و قطعا ید الله با ماست . 


قصه ی این روزهای منطقه هر چه قدر هم که با همیشه فرق کند ترسناک نیست ... شیرین است چون الخیر فی ما وقع . 

ترسناک نیست ، یک جان و یک سر داریم و یک وطن . 

قسم میخورم به جان ناقابلم یه بچه شیعه 14-15 ساله به راحتی 10 مرد جنگی داعشی ، اسرائیلی را حریف است . این گواه قرآن است ، برید دنبالش... از این دلقک های ادم خوار ترسی ندارم .


ترسم از مردمیست که از این قافله جا مانده اند و دنیا را چسبیده اند 


در مورد ترکیه یه چیزی بگم ! شیعیان ترکیه روی چشم ما جا دارند، شیعه های تمام جهان از هر رنگ و هر شکلی روی چشم ما جا دارند . 

اصلا هر کسی که با شنیدن داستان مثلا بی بی حضرت زهرا (س) تو قلبش احساس کنه که دوسش داره و از دشمناش متنفره ازنظر من شیعه است ، محب اهل بیته و دوست ماست .  داستان مظلومیت امام حسین(ع) به گوش هر کس برسد و دوستش بدارد و با دشمنان حسین (ع) اعلام جنگ کنه پس دوست ماست ... 


داعشی های امروز همان تخمه های عمر و ابوبکر و عثمونند ، همون تخمه های یزیدند . لعنت خدا بر اینان ... 


داشتم میگفتم ... ترکیه . از اون روزی که سامانه پاتریوت رو تو خاکش زد فهمیدم یه مشت خر دارند ترکیه رو میگردونند.  هیچ احقی نمیاد پیش مرگ اروپایی هایی شود که عامل دو جنگ جهانی بوده اند ، آن هم در برابر ایران و روسیه و چین ... مردم ترکیه را با پول سرگرم کرده اند غافل از اینکه هیچ کس محض رضای خدا گوسفندی را چاق و چله نمیکتد ! روزی باید گردن زده شوند . 



آن روزی که راه فتح اروپا باز شود به امید الله ، اول ترکیه باید گوسفند قربانی بچه های حزب الله شود ... 


اللهم عجل لولیک الفرج


یا علی مدد.